Дзвиняцький ЗДО "Дзвіночок"
Івано-Франківська область, Івано-Франківський район

Результати моніторингу якості освіти

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ НА ВЕРЕСЕНЬ

2021/2022 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

      У період з 02.09.2021 р. по 15.09.2021 р. у закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили вхідний моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на початок 2021-2022 навчального року.

    Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх ліній: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі культури», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (ясельний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється двічі на рік (вересень, травень).

    Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також фахівці дотримувались певного алгоритму:

-         Використання діагностичного інструментарію;

-         Використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини;

-         За результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).

     Для здійснення моніторингу педагоги проводили: спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані), міні-заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали продукти праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).

      Отримані результати дали  педагогам змогу визначити, які з пройдених тем діти виявили низький рівень досягнень, а тому важливим буде впродовж 2021/2022 навчального року посилення роботи з відповідної теми, перегляд запланованих форм роботи, тем, тощо.

    Отже, в результаті проведеної роботи на початок навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців ЗДО (за зведеною таблицею по ЗДО):

     Отже, в цілому по ЗДО маємо наступні показники моніторингу рівня освітніх досягнень вихованців.

Таблиця 1

Порівняльні якісні показники засвоєння програмних вимог
Базового компоненту дошкільної освіти за 2021/2022 навчальний рік

№ з/п

Освітні лінії

Показник на вересень 2021р

у %

1

2

3

1

Освітня лінія «Особистість дитини»

84

2

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

84

3

Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»

88

4

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

84

5

Освітня лінія «Гра дитини»

88

6

Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

89

7

Освітня лінія «Мовлення дитини»

80

      Впродовж поточного навчального року педагогами заплановано проведення освітньої роботи, яка буде спрямована на покращення показника рівня формування компетенцій дітей. 

       Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж поточного навчального року спільно з батьками, залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів.

      Таким чином, під час подальших комплексних оцінювань педагоги будуть створювати умови для всебічного формування компетентностей згідно віку

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ НА ТРАВЕНЬ

2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

     У період з 10.05.2021 р по 21.05.2021 р. в закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили підсумковий моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на кінець 2020-2021 навчального року. 

       Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу згідно державного стандарту, що представляє взаємозв’язок між цінностями дошкільної освіти, напрямами освіти (змістом), процесом формування досвіду дитини в різних видах діяльності, що забезпечує освітній результат — компетентність дитини старшого дошкільного віку.

         Педагоги оцінювали досягнення за ключовими для дошкільної освіти компетентностями дитини (рухова і здоров’язбережувальна, особистісна, предметно-практична та технологічна, сенсорно-пізнавальна, логіко-математична та дослідницька, природничо-екологічна та навички, орієнтовані на сталий розвиток, ігрова, соціально-громадянська, мовленнєва, художньо-мовленнєва, мистецько-творча (художньо-продуктивна, музична, театралізована) та інші мають продовження в освітньому процесі початкової школи та протягом життя.

      Компетентності, що сформовані у дитини в різних видах діяльності за освітніми напрямами: «Особистість дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі», «Гра дитини», «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина у світі мистецтва» створюють базу для збагачення та поглиблення змісту освіти на наступних рівнях освіти у початковій та середній школі. Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми напрямами нової редакції Базового компонента дошкільної освіти (2021 р). Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (ранній дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). 

           Отже, в цілому по ЗДО  маємо наступні показники моніторингу рівня освітніх досягнень вихованців.

Таблиця 1

Порівняльні якісні показники засвоєння програмних вимог
Базового компоненту дошкільної освіти за 2020/2021 навчальний рік

№ з/п

Освітні лінії

Показник на вересень 2020р

у %

Показник на травень 2021р

у %

Динаміка зміни +/-

1

2

3

4

5

1

Освітній напрям «Особистість дитини»

95

95

0

2

Освітній напрям «Дитина в соціумі»

91

95

+4

3

Освітній напрям «Дитина в природному довкіллі»

90

93

+3

4

Освітній напрям «Дитина у світі мистецтва»

91

95

+4

5

Освітній напрям «Гра дитини»

91

96

+5

6

Освітній напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

91

96

+5

7

Освітній напрям «Мовлення дитини»

80

90

+10

        Протягом наступного навчального року педагогами буде проведено освітню роботу, яка буде спрямована на формування ключових компетентностей дітей.

      Особливої уваги буде надано корекційно-відновлювальній роботі у групах, де діти мають особливості мовленнєвого розвитку, необхідно продовжувати роботу над формуванням компетентностей освітньої лінії «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної). у межах виконання річних задач закладу освіти.

       Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж поточного навчального року спільно з батьками, як учасниками освітнього процесу, залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів з дотриманням умов адаптивного карантину.

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ НА ВЕРЕСЕНЬ

2020/2021 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

      У період з 01.09.2020 р. по 14.09.2020 р. в закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили початковий моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на початок 2020-2021 навчального року. Особливостями проведення обстеження у поточному навчальному році є врахування організованої дистанційної форми проведення освітнього процесу у зв’язку із оголошеним загальнонаціональним карантином з 12.03.2020 року та відновлення роботи ЗДО у адаптивному режимі під час карантину у зв’язку з поширенням захворювання на COVID-19.

      Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх ліній: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі культури», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється двічі на рік (вересень, травень).

   Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: активність дистанційної роботи дитини, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувались певного алгоритму: використання діагностичного інструментарію; використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).

Для здійснення моніторингу педагоги проводили: спостереження за дітьми, міні-заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали результати художньо-продуктивної діяльності дошкільнят (малювання, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).

Отримані результати дали педагогам змогу визначити, які з тем засвоєні дітьми, а з яких у поточному навчальному році необхідне посилення роботи та коригування матеріалу, перегляд запланованих форм роботи, тем, тощо.

Отже, в результаті проведеної роботи на початок навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців закладу дошкільної освіти (за зведеною таблицею по ЗДО):

Таблиця 1

Початкові якісні показники засвоєння програмних вимог
Базового компоненту дошкільної освіти на початок 2020/2021 навчального року

№ з/п

Освітні лінії

Показник на вересень 2020р

у %

1

2

3

1

Освітня лінія «Особистість дитини»

92

2

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

91

3

Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»

90

4

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

91

5

Освітня лінія «Гра дитини»

91

6

Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

91

7

Освітня лінія «Мовлення дитини»

80

     Впродовж наступного навчального року педагогами буде проведено освітню роботу, яка буде спрямована на покращення показників рівня формування компетенцій дітей з урахуванням дистанційної форми освіти у минулому навчальному році.

      Особливої уваги буде надано корекційно-відновлювальній роботі у інклюзивних групах, де діти мають особливості мовленнєвого розвитку, необхідно продовжувати роботу над формуванням компетентностей освітньої лінії «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної). у межах виконання річних задач закладу освіти.

      Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж поточного навчального року спільно з батьками, залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів з дотриманням умов адаптивного карантину.

 

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ НА ТРАВЕНЬ

2019/2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

У період з 04.05.2020 р по 15.05.2020 р. в закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу, проводили підсумковий моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на кінець 2019-2020 навчального року. Особливостями проведення обстеження у поточному навчальному році є врахування організованої дистанційної форми проведення освітнього процесу у зв’язку із оголошеним загальнонаціональним карантином з 12.03.2020 року.

Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: активність дистанційної роботи дитини, створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також педагоги дотримувались певного алгоритму: використання діагностичного інструментарію; використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини; за результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).

Для здійснення моніторингу педагоги проводили: спостереження за дітьми, міні-заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали продукти праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).

Отримані результати дали педагогам змогу визначити, які з пройдених тем вивчалися дистанційно, а тому важливим буде на наступний навчальний рік посилення роботи з цих тем, перегляд запланованих форм роботи, тем, тощо.

Отже, в результаті проведеної роботи на кінець навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців ЗДО (за зведеною таблицею по ЗДО) (табл.1):

Таблиця 1

Порівняльні якісні показники засвоєння програмних вимог
Базового компоненту дошкільної освіти за 2019/20 навчальний рік 

№ з/п

Освітні лінії

Показник на вересень 2019р

у %

Показник на травень 2020р

у %

Динаміка зміни +/-

1

2

3

4

5

1

Освітня лінія «Особистість дитини»

89

95

+6

2

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

89

96

+7

3

Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»

90

95

+5

4

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

89

95

+6

5

Освітня лінія «Гра дитини»

90

96

+6

6

Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

90

96

+6

7

Освітня лінія «Мовлення дитини»

84

90

+6

     Впродовж 2020-2021 навчального року педагогами буде проведено освітню роботу, яка буде спрямована на покращення показника рівня формування компетенцій дітей з урахуванням дистанційної форми освіти у поточному навчальному році.

    Особливої уваги буде надано корекційно-відновлювальній роботі у групах, де діти мають особливості мовленнєвого розвитку, необхідно продовжувати роботу над формуванням компетентностей освітньої лінії «Мовлення дитини» (фонетичної, елементів грамоти, лексичної, граматичної, діалогічної, монологічної, мовленнєвої та комунікативної). У межах виконання річних задач закладу освіти.

      Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж поточного навчального року спільно з батьками, залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів.

    Таким чином, під час подальших комплексних оцінювань педагоги будуть створювати умови для всебічного формування компетентностей згідно віку.  

РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ СТАНОМ НА ВЕРЕСЕНЬ

2019/2020 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

У період з 02.09.2019 р по 13.09.2019 р. закладі дошкільної освіти всі педагоги, залучені до освітнього процесу,  проводили вхідний моніторинг рівня досягнень та засвоєння програмних вимог станом на початок 2019-2020 навчального року.

         Для проведення цілеспрямованого і повного комплексного оцінювання рівня засвоєння програмового матеріалу дошкільниками педагоги оцінювали досягнення дітей за показниками (критеріями, моделями) всіх семи освітніх ліній: «Гра дитини», «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина в природньому довкіллі», «Дитина у світі культури», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Для кожної вікової групи ці критерії індивідуальні, добирають їх з усіх розділів освітньої програми, узгоджуючи з освітніми лініями Базового компонента дошкільної освіти. Таблиці оцінювання скомпоновані відповідно до віку дитини (молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік). Для стимулювання розвитку дітей і своєчасного виявлення та усунення недоліків в освітньому процесі моніторинг рівня досягнень здійснюється двічі на рік (вересень, травень).

         Під час комплексного оцінювання педагоги враховували три основні принципи: створення умов для розкриття певних знань, максимальна реалізація навичок дитини, спрямованість на підвищення результативності освітнього процесу. Також фахівці дотримувались певного алгоритму:

-         Використання діагностичного інструментарію;

-         Використання методів і прийомів (методика обстеження), які допомагають виявити фактичний різнобічний рівень розвитку дитини;

-         За результатами освітньої роботи – визначення рівня засвоєння знань (високий, достатній, середній, низький).

Для здійснення моніторингу педагоги проводили: спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані), міні-заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали продукти праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).

Отримані результати дали  педагогам змогу визначити, які з пройдених тем діти виявили низький рівень досягнень, а тому важливим буде впродовж 2019-2020 навчального року посилення роботи з відповідної теми, перегляд запланованих форм роботи, тем, тощо.

Отже, в результаті проведеної роботи на початок навчального року маємо такі якісні показники моніторингу рівня досягнень вихованців ЗДО (за зведеною таблицею по ЗДО):

 Отже, в цілому по ЗДО маємо наступні показники моніторингу рівня освітніх досягнень вихованців.

Таблиця 1

Порівняльні якісні показники засвоєння програмних вимог
Базового компоненту дошкільної освіти за 2019/20 навчальний рік

№ з/п

Освітні лінії

Показник на вересень 2019р

у %

1

2

3

1

Освітня лінія «Особистість дитини»

89

2

Освітня лінія «Дитина в соціумі»

89

3

Освітня лінія «Дитина в природному довкіллі»

90

4

Освітня лінія «Дитина у світі культури»

89

5

Освітня лінія «Гра дитини»

90

6

Освітня лінія «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

90

7

Освітня лінія «Мовлення дитини»

84

 

Впродовж поточного навчального року педагогами заплановано проведення освітньої роботи, яка буде спрямована на покращення показника рівня формування компетенцій дітей. 

Для покращення ефективності показників рівня досягнень дітей дошкільного віку педагоги працюватимуть впродовж поточного навчального року спільно з батьками, залучаючи їх до освітнього процесу під час різних режимних моментів.

           Таким чином, під час подальших комплексних оцінювань педагоги будуть створювати умови для всебічного формування компетентностей згідно віку

Запрошуємо Вас на сайт Видавничої групи «Основа» - найбільш активний і багатий Інтернет-ресурс для освітян України! 

https://osnova.com.ua/doshkil-na-osvita.html

Логін: *

Пароль: *